Library van


De leerlingen stellen een product en een doelgroep vast en gaan een Engelse reclame voor dat product en voor die doelgroep maken. Daarvoor leren ze over slogans, over rijm, over bijwoorden en bijvoeglijke naamwoorden, en uiteraard over de overtreffende trap. Minimaal leveren de kinderen een storyboard voor een commercial op. Het mooist is het als ze de commercials ook daadwerkelijk op kunnen nemen. De module is geschreven voor een periode van twee tot drie weken, afhankelijk van uw planning en lessentabel.

Auteur M. Grondsma
ISBN 9789087710804 Bindwijze Paperback / softback
  • Prijzen
  • Specificiaties
  • Reviews
Categorie Talen algemeen
Rubriek Taal VMBO
NUR code 111
Betrokkenen Onbekend: M. Grondsma
ISBN 9789087710804
Bindwijze Paperback / softback
Jaar uitgave 2008
Taal nl
Druk 1
Geïllustreerd Ja
Publicatie status Active
Library kreeg in totaal 0 review(s) en kreeg een gemiddeld cijfer van 0 uit 10
Geef hieronder uw mening
  Slecht Matig Gemiddeld Goed Uitstekend
Prijs
Kwaliteit
Uw gegevens
Uw review