Open boek van


?Eerlijke reclame. Het lijkt wel een contradictio in terminis. Nochtans kan reclame alleen maar werken als ze eerlijk en open is, zeker in een wereld waar openheid en transparantie steeds belangrijker worden. Bedrijven en organisaties moeten inzien dat ze alleen met eerlijke, authentieke, inhoudelijke communicatie de ziel van hun merk naar buiten kunnen brengen. Die communicatie kan bovendien enkel succesvol zijn als de consument de hoofdrol krijgt.Open boek gaat ook over hoe open en transparant onze samenleving wordt en over hoe open en sociaal de bedrijven en de overheid zullen moeten worden. In mei '68 werd er nog luidop van gedroomd, nu heeft de burger/ consument echt de macht. Naast de vraag naar transparantie is er ook een enorme groeiende behoefte aan betrokkenheid en inspraak. Met zijn Open boek laat Marc Michils je binnenkijken in de wereld van reclame en communicatie. Je maakt kennis met heerlijk sterke en irriterend zwakke campagnes en ontdekt hoe je afrekent met domme, leugenachtige reclame. Want wie de consument vandaag misleidt, wordt genadeloos afgestraft.

Auteur Marc Michils
ISBN 9789020980202
13.99 Levertijd: Direct te downloaden >> Meteen bestellen bij
Open boek
  • Prijzen
  • Specificiaties
  • Reviews
Categorie Theologie
Rubriek Godsdienstwijsbegeerte en ethiek
NUR code 705
Betrokkenen Auteur: Marc Michils
Auteur: Marc Michils, Marc
ISBN 9789020980202
Bindwijze
Jaar uitgave 2011
Taal nl
Druk 1
Geïllustreerd Nee
Publicatie status Active
Open-boek kreeg in totaal 0 review(s) en kreeg een gemiddeld cijfer van 0 uit 10
Geef hieronder uw mening
  Slecht Matig Gemiddeld Goed Uitstekend
Prijs
Kwaliteit
Uw gegevens
Uw review