Issuedenken van


Voor alle organisaties die hun reputatie willen verstevigen, innovaties willen stimuleren en hun maatschappelijke zichtbaarheid en sympathie willen vergroten. Issues zijn onderwerpen die beroeren, verbinden en om actie vragen. Van plofkip tot plasticsoep, van TTIP tot de Zwarte Piet-discussie; iedere geëngageerde burger heeft er wel een mening over. Veel organisaties zien maatschappelijke issues als iets om te negeren of om uit noodzaak op te reageren. Maar de ogen sluiten voor wat er in de maatschappij leeft, is zo ongeveer de snelste route richting reputatieschade. Issues kunnen beter als kans worden gezien om organisaties maatschappelijk te positioneren. Met een goed uitgevoerd issuebeleid kunnen de juiste strategische afwegingen worden gemaakt, waardoor organisaties zichzelf sterker kunnen positioneren en beter voorbereiden op de toekomst.

Auteur Mayke Van Keep, Mayke
ISBN 9789024421275 Bindwijze Paperback / softback
22.50 Levertijd: Nog niet verschenen. Wordt verwacht op 24/01/2018 >> Meteen bestellen bij
  • Prijzen
  • Specificiaties
  • Reviews
Categorie Communicatiekunde algemeen
Rubriek Massacommunicatie
NUR code 815
Betrokkenen Auteur: Mayke Van Keep, Mayke
Auteur: Sybrig Van Keep, Sybrig
ISBN 9789024421275
Bindwijze Paperback / softback
Jaar uitgave 2018
Taal nl
Druk 1
Geïllustreerd Nee
Publicatie status Active
Issuedenken kreeg in totaal 0 review(s) en kreeg een gemiddeld cijfer van 0 uit 10
Geef hieronder uw mening
  Slecht Matig Gemiddeld Goed Uitstekend
Prijs
Kwaliteit
Uw gegevens
Uw review