Principes van internetmarketing van


Door de opkomst van het internet heeft het vak marketing zich sterk ontwikkeld. Consumenten en klanten hebben tegenwoordig een bredere keuze uit producten, diensten, prijzen en leveranciers. Producenten en dienstenleveranciers krijgen nieuwe mogelijkheden om hun activiteiten uit te breiden, en om nieuwe online marketingcommunicatietechnieken te gebruiken. Dit levert nieuwe producten,
distributiemogelijkheden en communicatievormen met de klant op.

De centrale vraag in het boek Principes van internetmarketing is hoe internettechnologie in het vakgebied van marketing kan worden toegepast. Bedrijven kunnen nu ook op een andere manier klanten werven, op een andere manier verkopen en op een andere manier communiceren. Dat vereist een gericht managementproces en het vraagt om het vaststellen van een online waardepropositie en het effectief toepassen van internettechnieken, zoals affiliate marketing en zoekmachinemarketing. Deze onderwerpen komen in dit boek uitgebreid aan bod.

Principes van internetmarketing bestaat uit drie delen, die elk een verschillend aspect behandelen in het marketingproces:
* de basis van internetmarketing,
* de ontwikkeling van een internetmarketingstrategie,
* de implementatie en evaluatie van internetmarketing.

Het boek biedt een uitgebreide leidraad voor het ontwikkelen van een internetmarketingstrategie. Dit wordt gedaan aan de hand van recente modellen, gecombineerd met praktijktips. De theorie in dit boek wordt uitgebreid ondersteund met voorbeelden en figuren.

Dit boek wordt geleverd met een toegangscode voor Pearson XTRA. Op deze website www.pearsonxtra.nl staat voor zowel studenten als docenten extra studiemateriaal zoals cases, vragen en uitwerkingen.

Dave Chaffey is onafhankelijk internetmarketingtrainer en consultant. Hij is verbonden aan de universiteiten van Cranfield en Warwick en aan het Institute of Direct Marketing. Hij is auteur van enkele marketingbestsellers en wordt gezien als een van de vijftig marketinggoeroes in de wereld.

Fiona Ellis-Chadwick is docent marketing aan de Business School van Loughborough University en lid van de Marketing and Retailing Research Group. Theo Zweers is hogeschooldocent aan de Haagse Hogeschool. Eerder leverde hij al een belangrijke bijdrage aan het boek Interactieve marketing. Mirjam Broekhoff is business analist. Zij schrijft marketingplannen en artikelen voor diverse vakbladen.

Auteur Mirjam Broekhoff, Mirjam
ISBN 9789043024556 Bindwijze Paperback / softback
49.95 Levertijd: Op werkdagen voor 23:00 uur besteld, morgen in huis >> Meteen bestellen bij
Principes van internetmarketing
  • Prijzen
  • Specificiaties
  • Reviews
Categorie Economie, recht en bedrijfskunde algemeen
Rubriek Economie, recht en bedrijfskunde HOGER ONDERWIJS
NUR code 163
Betrokkenen Auteur: Mirjam Broekhoff, Mirjam
Auteur: Dave Chaffey, Dave
Auteur: Dave Chaffey
Auteur: Fiona Ellis-Chadwick, Fiona
Auteur: Fiona Ellis-Chadwick
Vertaler: Marianne Kerkhof
Vertaler: Marianne Kerkhof, Marianne
Bewerker: Mirjam Broekhoff
Bewerker: Theo Zweers, Theo
Bewerker: Theo Zweers
ISBN 9789043024556
Bindwijze Paperback / softback
Jaar uitgave 2012
Taal nl
Druk 5
Geïllustreerd Ja
Publicatie status Active
Principes-van-internetmarketing kreeg in totaal 0 review(s) en kreeg een gemiddeld cijfer van 0 uit 10
Geef hieronder uw mening
  Slecht Matig Gemiddeld Goed Uitstekend
Prijs
Kwaliteit
Uw gegevens
Uw review