Spiegelzaal van onze tijd van


Iedereen leest tegenwoordig LINDA. En dat is snel gegaan. Van alle Nederlandse mediamerken is dit het enige dat zó snel zó succesvol is geworden. Hoe is het mogelijk, vraagt Chris van der Heijden zich af in Spiegelzaal van onze tijd. Het zegt iets over ons en onze samenleving, maar wat? Van der Heijden laat zien dat de groei van LINDA. samenhangt met een verschuiving in de Nederlandse journalistiek. In plaats van politiek, economie en maatschappij staan steeds vaker â??zacht-journalistiekeâ?? onderwerpen centraal als sport, mode, eten, reizen en spiritualiteit. In plaats van aandacht voor de publieke zaak kwam er belangstelling voor de persoonlijke zaak, het individu. En die verschuiving in de journalistiek weerspiegelt die in de samenleving: wie LINDA. leert kennen, leert het huidige Nederland kennen.

Auteur Chris van der Heijden, Chris
ISBN 9789045033815 Bindwijze Paperback / softback
18.79 Levertijd: Op voorraad Voor 15.30u besteld
volgende werkdag bij u thuis*
(*met express levering door Post NL)
>> Meteen bestellen bij
  • Prijzen
  • Specificiaties
  • Reviews
Categorie Communicatiekunde algemeen
Rubriek Journalistiek
NUR code 813
Betrokkenen Auteur: Chris van der Heijden, Chris
ISBN 9789045033815
Bindwijze Paperback / softback
Jaar uitgave 2017
Taal nl
Druk 1
Geïllustreerd Ja
Publicatie status Active
Spiegelzaal-van-onze-tijd kreeg in totaal 0 review(s) en kreeg een gemiddeld cijfer van 0 uit 10
Geef hieronder uw mening
  Slecht Matig Gemiddeld Goed Uitstekend
Prijs
Kwaliteit
Uw gegevens
Uw review