De Feel Good-factor van


In de huidige digitale economie wordt het gedrag van de organisatie en haar leiders steeds bepalender voor het succes van de business. Mensen eisen organisaties die eerlijk, transparant en duurzaam ondernemen. Dat geldt niet alleen voor de klanten, maar ook voor de mensen die er werken. Daarmee is feel good niet een zaak van de HR- of marketingafdeling al- leen, het gaat dwars door het hele bedrijf heen, het is een integrale visie op bedrijfsvoering. Met De feel good-factor propageert Esther Sluijs dat we feel good moeten zien als een nieuw KPI die aangeeft hoe succesvol een bedrijf is. Bedrijven met een grote emotionele connectie scoren op alle fronten beter: meer winst, innovatiever en een hoge tevredenheidsscore bij klanten en medewerkers. Als steeds meer bedrijven zinvol bezig willen zijn, waarom is emotie in business dan nog steeds een taboe? * Voor iedereen die het aandurft contact te leggen met zijn eigen emoties en de emoties van anderen. * Theorie, interessante cases en tools maken dit boek direct praktisch toepasbaar. * Neemt emotie als uitgangspunt voor business succes e´n waarde creatie.

Auteur Esther Sluijs, Esther
ISBN 9789089653420 Bindwijze Paperback / softback
21.15 Levertijd: Wordt verstuurd binnen: Ca. 3 werkdagen
>> Meteen bestellen bij
  • Prijzen
  • Specificiaties
  • Reviews
Categorie Bedrijfskunde
Rubriek Management algemeen
NUR code 801
Betrokkenen Auteur: Esther Sluijs, Esther
Redacteur: Josien Moerman, Josien
ISBN 9789089653420
Bindwijze Paperback / softback
Jaar uitgave 2016
Taal nl
Druk 1
Geïllustreerd Nee
Publicatie status Active
De-feel-good-factor kreeg in totaal 0 review(s) en kreeg een gemiddeld cijfer van 0 uit 10
Geef hieronder uw mening
  Slecht Matig Gemiddeld Goed Uitstekend
Prijs
Kwaliteit
Uw gegevens
Uw review