Story Telling van


Storytelling is meer dan alleen verhaaltjes Al te vaak wordt in de marketingwereld een perspectief gehanteerd dat erg merk- en organisatiegeoriënteerd is. Waarna men zich de vraag stelt waarom iets niet aanslaat. De reden is simpel: omdat het niet boeit. Omdat er niemand op zit te wachten. Het vertellen van verhalen is een kunst, maar wel een die ook in het bedrijfsleven een rol kan spelen. Verhalen maken content duidelijker, brengen organisaties onder de aandacht, maken een merk tastbaar. Als je weet hoe het concept te gebruiken, vormt Storytelling een haast onmisbaar instrument in een modern marketingarsenaal. Via voorbeelden en inzichten uit de praktijk maakt Guido Everaert in Storytelling duidelijk hoe rijk de techniek wel kan zijn en wat ze kan bijdragen aan de marketing van merken en organisaties. Kernbegrippen en basistechnieken worden geïllustreerd, minder voor de hand liggende maar belangrijke aspecten komen uitvoerig aan bod. In Storytelling bundelt de auteur meer dan twee decennia ervaring in marketing, communicatie en copywriting in een vlot leesbaar geheel dat geen enkel aspect van storytelling voor bedrijven onbesproken laat: van personages tot doelpubliek, van basisplots tot social media.

Auteur Guido Everaert, Guido
ISBN 9789401416979 Bindwijze Digital download
15.99 Levertijd: direct te downloaden >> Meteen bestellen bij
Story Telling
  • Prijzen
  • Specificiaties
  • Reviews
Categorie Bedrijfskunde
Rubriek Recht algemeen
NUR code 820
Betrokkenen Auteur: Guido Everaert, Guido
Auteur: Guido Everaert
ISBN 9789401416979
Bindwijze Digital download
Jaar uitgave 2014
Taal nl
Druk 1
Geïllustreerd Nee
Publicatie status Active
Story-telling kreeg in totaal 0 review(s) en kreeg een gemiddeld cijfer van 0 uit 10
Geef hieronder uw mening
  Slecht Matig Gemiddeld Goed Uitstekend
Prijs
Kwaliteit
Uw gegevens
Uw review