Media onder de loep van


Media, raak er tegenwoordig maar wijs uit. Het Belgische medialandschap is steeds in beweging. Spelers komen en gaan, veranderen van naam of eigenaar. Trends zoals crossmedialiteit en convergentie zorgen ervoor dat de traditionele media opgaan in een ruimer, vaak complex landschap. Voor de communicatie-, reclame- en journalistieke sector is het uitermate belangrijk om bij te blijven. Het handboek Media onder de loep, analyse van de Belgische massamedia probeert orde te scheppen in deze chaotische mediawereld en biedt een degelijk en actueel overzicht van de Belgische mediasector. Naast overzichtelijke informatie in het handboek zelf, focust de digitale leeromgeving op actuele aanvullingen, recente evoluties, extra voorbeelden, boeiende cases, aanvullende opdrachten, mogelijke (examen)vragen met voorbeeldantwoorden en kritische doordenkers. Media onder de loep, analyse van de Belgische massamedia is dus een basis handboek met uitgebreide digitale ondersteuning voor docenten en studenten journalistiek, communicatiemanagement en bedrijfsmanagement. Daarnaast is het boeiend leesmateriaal voor al wie geïnteresseerd is in media, maar niet zo vertrouwd is met het mediajargon. Kortom, onontbeerlijk en toegankelijk materiaal voor elke (toekomstige) communicatie- en mediaprofessional!

Auteur Ina Cool, Ina
ISBN 9789462927452 Bindwijze Paperback / softback
35.00 Levertijd: Wordt verstuurd binnen: Ca. 7 werkdagen
>> Meteen bestellen bij
  • Prijzen
  • Specificiaties
  • Reviews
Categorie Communicatiekunde algemeen
Rubriek Journalistiek
NUR code 813
Betrokkenen Auteur: Ina Cool, Ina
Auteur: Katheline De Lembre, Katheline
ISBN 9789462927452
Bindwijze Paperback / softback
Jaar uitgave 2016
Taal nl
Druk 1
Geïllustreerd Nee
Publicatie status Active
Media-onder-de-loep kreeg in totaal 0 review(s) en kreeg een gemiddeld cijfer van 0 uit 10
Geef hieronder uw mening
  Slecht Matig Gemiddeld Goed Uitstekend
Prijs
Kwaliteit
Uw gegevens
Uw review